Sun 'doesn't accept made an error' on 'Queen Brexit' headline
Media playback is unsupported on your device
Video

Sun editor defends Queen Brexit headline

The Sun has been found in breach of press regulations for its front-page headline suggesting the Queen was in favour of the UK leaving the EU, the press watchdog has ruled.

The headline, "Queen backs Brexit", published in March, was "significantly misleading", the Independent Press Standards Organisation (Ipso) said and the newspaper was ordered to publish the decision "as a remedy".

"I don't accept we made an error at all," said editor-in-chief Tony Gallagher.

  • 18 May 2016