روزنامه دیلی تلگراف از ملانیا ترامپ عذرخواهی کرد

ملانیا ترامپ حق نشر عکس Getty Images

روزنامه دیلی تلگراف "بدون قید و شرط" از ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا، به خاطر نشر مقالهای در باره او عذرخواهی کرده است. این مطلب هفته گذشته منتشر شده بود.

این روزنامه موافقت کرده مبلغی قابل توجهی پول به او پرداخت کند.

دیلی تلگراف گفته است مقاله "رمز و راز ملانیا" حاوی شماری سخنان نادرست بوده است.

از جمله این که بانوی اول آمریکا قبل از آشنایی با شوهرش در فعالیت هنری خود با مشکل رو به رو بوده و در شب انتخابات گریه کرده است.

دیلی تلگراف پذیرفته است که این سخنان نباید منتشر می‌شد.

این روزنامه همچنین گفته است که هزینه‌های حقوقی ناشی از نشر مقاله را خواهد پرداخت.

امروز شنبه، ۲۶ ژانویه این روزنامه در مقاله‌ای ضمن عذرخواهی نوشته است که خانم ترامپ قبل از آشنایی با شوهرش "یک مدل حرفه‌ای موفق و شناخته بوده و کارش را بدون کمک او به دست آورده است."

این روزنامه همچنین می‌گوید در مقاله به اشتباه ادعا شده که مادر، پدر و خواهر خانم ترامپ در سال ۲۰۰۵ به نیویورک نقل مکان کرده‌اند تا در خانه‌های متعلق به دونالد ترامپ زندگی کند.

روزنامه افزوده است آن گونه که در مقاله آمده بود پدر خانم ترامپ "شخصیتی ترسناک" نبود و "خانواده را کنترل نمی‌کرد".

همچنین روزنامه پذیرفته که خانم ترامپ دوره طراحی و معماری خود را در دانشگاه نه به خاطر دلایل مربوط به تکمیل و پایان امتحانات بلکه برای دنبال کردن و کسب موفقیت به عنوان یک مدل حرفه‌ای، ترک کرده است.

بیشتر بخوانید:

برکناری یک مشاور کاخ سفید پس از مشاجره با ملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ: بیشتر از هر فردی در جهان مرا آزار می‌دهند

'ملانیا ترامپ پیش از کسب مجوز، در آمریکا به طور غیر قانونی کار کرده'

ملانیا ترامپ در ارتباط با ادعاهای کار جنسی به دادگاه شکایت کرد

موضوعات مرتبط