Daily Mail заплатить Меланії Трамп за звинувачення в "ескорті"

трамп меланія Копирайт изображения AFP

Британське видання Daily Mail погодилося відшкодувати збитки і витрати першій леді США Меланії Трамп за статтю про її модельну кар'єру.

Тоді газета повідомила, що пані Трамп колись пацювала в ескорт-сервісі. Пізніше видання відмовилося від свого матеріалу.

Стаття була опублікована під час виборчої кампанії президента США, у якій брав участь чоловік Меланії Дональд Трамп.

Меланія Трамп подала позов до газети у Високий суд Лондона у лютому цього року і оцінила шкоду, нанесену їй статтею, у 150 мільйонів доларів.

Водночас, за повідомленням видання Reuters, яке посилається на анонімне джерело, йдеться лише про 3 мільйони доларів.