Sudan transition: Lt-Gen Burhan don enta as Sovereign Council chief
Di oga patapata of Sudan Transitional Military Council (TMC), Lt-Gen Abdel Fattah Abdelrahman Burhan, don enta office as leader of di new sovereign council.
Im go lead group of six civilians and four oda military officers as part of plan to move to democracy wey go take 39 months.
Dem go also get prime minister and cabinet.
Di new goment dey come afta dem comot Omar al-Bashir for April.
Im bin serve as president for nearly 30 years but military remove am afta months of protests.
On Saturday, di TMC and civilian leaders sign deal wey clear road to move to new democratic rule.
Under di agreement, Gen Burhan go dey in charge of di Sovereign Council, wey dey replace di TMC, for di first 21 months; civilian go come take over until elections for 2022.
Di oda 10 members of di council also take oath enta office on Wednesday.
- Sudan army and civilians don sign landmark deal
- Sudan military don agree to share power with civilian
Ogbonge economist Abdalla Hamdok, wey civilian protest leaders nominate as prime minister, also do swearing-in.
Di ministers of defence and interior, wey go be part of di cabinet, na military go choose dem.
Who be Lt-Gen Burhan?
- Dem born am for 1960 for di village of Gandatu, north of di capital, Khartoum
- Im study for Sudanese military academy and later for Egypt and Jordan
- Former president Bashir appoint am Inspector General of di army for February
- Dem name am head of TMC afta dem remove oga Bashir