Газета "Вести" заявляє про блокування редакції силовиками

Редакція газети "Вести" заявила про блокування роботи видання силовиками. Про це йдеться у повідомленні на сайті видання.

Співробітники газети "Вести" зранку у вівторок не могли потрапити на роботу в будівлю редакції по вул. Червоноармійській, 4Б. Офіс редакції був заблокований силовиками.

Правоохоронці закрилися зсередини, завісивши всі вікна редакції й заблокувавши двері.

Всередину нікого не впускали і не випускали.

Редакція заявила, що розцінює такі дії, як політичний тиск на ЗМІ, "які об'єктивно висвітлюють події в країні і, в тому числі, дають критичні матеріали про діяльність чинної влади".

Водночас, Міністерство доходів і зборів заявляє про блокування рахунків медіахолдинга "Мультимедіа інвест-груп" у рамках розслідування справи про відмивання коштів.

"Зараз в офісі газети "Вести" проводяться оперативно-слідчі дії", - повідомив директор інформаційно-комунікаційного департаменту Міндоходів Віктор Косарчук.

З його слів, у цій ситуації немає упередженого політичного підходу.

Разом з тим, видання "Телекритика" повідомляє про заборонену на в'їзд до України Юрію Ровенському, генеральному директору компанії "ВЕТЕК-Медіа" і голові наглядової ради UMH Group, що належать Сергію Курченку.