Незалежний канал у Криму звинуватили в екстремізмі

Журналісти кримськотатарського телеканалу ATR стверджують, що правоохоронці Криму почали перевірку каналу за підозрою в екстремізмі.

Співробітник "5 каналу" Азад Сафаров опублікував у себе на Twitter фотографію листа, який, як він стверджує, надійшов керівництву ATR із Центру протидії екстремізму МВС Росії.

Журналіст ATR Шевкет Наматуллаєв у своєму Facebook також цитує ne заяву: у ній, зокрема, канал сповіщають, що ATR підозрюють в тому, що він "наполегливо закладає думку про можливі репресії за національною і релігійною ознакою, сприяє формуванню антиросійського громадської думки, навмисно розпалює серед кримських татар недовіру до влади та її дій, що побічно несе загрозу екстремістської діяльності".

Від телеканалу вимагають ліцензійні документи та перелік співробітників.

АTR, заснований у 2005 році, позиціонує себе як "сімейний телеканал" і наполягає на тому, що давно не є каналом виключно для кримсько-татарського населення півострова.

Напередодні представник ОБСЄ з питань свободи засобів масової інформації Дунья Міятович закликала самопроголошену владу Криму припинити нападки на ЗМІ кримських татар.

Асоційовані інтернет-сайти

ВВС не несе відповідальність за зміст зовнішніх інтернет-сайтів