سرطان کے علاج میں ایک نئی پیش رفت

تصویر کے کاپی رائٹ SPL
Image caption محققین کا خیال ہے کہ ان کی دریافت سرطان کے نئے علاج کے لیے کی جانے والی تحقیق میں ریڑھ کی ہڈی کی حیثیت رکھتی ہے

سائنس دانوں کا خیال ہے کہ انھوں نے ایک ایسا طریقہ دریافت کر لیا ہے جس کے تحت جسم کے اپنے دفاعی نظام کو سرطان کے خلیے ختم کرنے کے لیے ’مائل‘ کیا جا سکتا ہے۔

لیکن یہ طریقۂ علاج بہت مہنگا ہے، جس میں ہر مریض کے لیے مختلف ویکسین تیار کرنا ہو گی۔ اس تحقیق کا تجربہ ابھی تک انسانوں پر نہیں کیا گیا۔

ماہرین کا خیال ہے کہ یہ طریقہ قابل فہم تو ہے لیکن اس پر عمل کرتے وقت کئی پیچیدگیوں کا سامنا ہو سکتا ہے۔

محققین کا خیال ہے کہ ان کی دریافت سرطان کے نئے علاج کے لیے کی جانے والی تحقیق میں ریڑھ کی ہڈی کی حیثیت رکھتی ہے اور انھیں امید ہے کہ وہ دو برسوں کے اندر اس کا تجربہ مریضوں پر شروع کر دیں گے۔

کئی سائنس دان اس سے قبل بھی انسان کے مدافعتی نظام کے ذریعے سرطان کی رسولیوں کو ختم کرنے کی کوشش کر چکے ہیں لیکن اب تک سرطان کی ویکسین تیار کرنے کی کوشش ناکام ثابت ہوتی رہی ہے۔

اس ناکامی کی وجہ یہ ہے کہ سائنس دان جسم کے دفاعی نظام کو ایک غلط ہدف کے پیچھے لگانے کی کوشش کرتے رہے ہیں۔

مسئلہ یہ ہے کہ سرطان کی رسولی کے خلیے یکساں نہیں ہوتے اور رسولی جینیاتی طور پر تبدیل شدہ خلیوں کا بےہنگم مجموعہ ہوتی ہیں، اور رسولی کے مختلف حصوں کے خلیے ایک دوسرے سے مختلف ہوتے ہیں۔

تصویر کے کاپی رائٹ Science Photo Library

خوش آئند دریافت

سرطانی خلیے میں پیدا ہونے والی جینیاتی تبدیلیاں ایک تنے کی مانند ہوتی ہیں جو نیچے سے ایک جیسی ہوتی ہیں لیکن اوپر شاخ در شاخ پھیلتی چلی جاتی ہیں۔

آغاز

تصویر کے کاپی رائٹ Science Photo Library

اہم پیش رفت

یونیورسٹی آف ایڈنبرا کے ڈاکٹر سٹیون سیمیونیڈس کا کہنا ہے کہ ’ہر مریض کے لیے الگ ویکسین تیار کرنا فی الحال قابل عمل نظر نہیں آتا خاص طور پر اس وقت جب مریض کو فوری علاج کی ضروت ہو۔‘

لیکن انھوں نے یہ بھی کہا کہ اس تحقیق نے یہ اہم انکشاف ضرور کر دیا ہے کہ مدافعتی نظام کو متحرک رکھنے کے لیے دی جانے موجودہ دوائیں کیوں ہر مریض پر ایک طرح اثرنہیں کرتیں۔

’اس تحقیق پر مزید کئی سال کام کیا جائے گا جس میں ہم یہ جاننے کی کوشش کریں گے کہ کون سے مریض اس علاج سے فائدہ حاصل کرسکتے ہیں اور کون سے نہیں، اور ناکامی کی وجوہات کو جانتے ہوئے ہم زیادہ موثر طریقہ علاج دریافت کر سکیں گے۔‘

اسی بارے میں